Verzending en retour
Verzendkosten
De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht van je bestelling. Voor de kaarten komt dat neer op tussen de €1,70 en €4,00 binnen Nederland. Deze worden per brievenbuspost verzonden (standaard verzending) en zijn niet verzekerd. Er zal ook geen track en trace code beschikbaar zijn. Het risico is voor de koper. De koper heeft ten alle tijde de mogelijkheid te kiezen voor verzenden middels een brievenbuspakketje, ook als de bestelling in een standaard envelop past. Hierbij ontvangt de koper wèl een track en trace code. Zie onderstaand voor de kosten.
​
Bestellingen boven de 300 gram, of bestellingen die niet in een envelop passen worden automatisch als brievenbuspakketje of 'gewoon' pakket verzonden (afhankelijk van de maat). Er wordt voor een pakket gekozen bij een bestelling niet in een verpakking past die door de brievenbus kan (bij een grote bestelling). Zowel het brievenbuspakketje als het gewone pakket worden verzonden met track en trace code. De verzendkosten bedragen daarom tussen de €4,35 en €13,30 binnen Nederland.
Bij iedere bestelling worden €0.20 verwerkingskosten gerekend, bovenop de verzendkosten.
​
Betaling
In de webshop kun je betalen met iDEAL, Paypal en Klarna.
​
Verzending en levertijd
De kaarten worden verzonden in plastic en in een envelop, om ervoor te zorgen dat ze ze mooi mogelijk bij jou terecht komen. De kaarten worden binnen 5 tot 7 werkdagen op de post gedaan. Uitzonderingen hierop worden tijdig vermeld op de website en via Instagram. Zodra je bestelling naar je onderweg is, ontvang je een berichtje. Mocht je een bestelling nodig hebben voor een bepaalde datum, neem dan even contact op. Dan kijk ik wat er mogelijk is.
​
Retourneren
Ieder pakketje wordt met zorg en liefde ingepakt en verzonden. Ik zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je blij bent met je aankoop in de shop. Mocht het toch zo zijn, om welke reden dan ook, dat je niet tevreden bent, neem dan binnen veertien kalenderdagen na ontvangst eerst contact op via romyillustrations@gmail.com. Dan ga ik samen met jou op zoek naar een oplossing. Ook ontvang je dan het retouradres (retourneren naar mijn vestigingsadres is niet altijd mogelijk namelijk!). Onaangekondigde retouren kunnen hierdoor mogelijk kwijtraken en daardoor niet in behandeling worden genomen.
​
Oplossingsmogelijkheden zijn o.a.:
-
Het terugsturen van het pakket (in de volledig originele verpakking en staat). Aankoopbedrag wordt teruggeboekt exclusief verzend-en retourkosten.
-
Bij schade aan het product ontstaan voor ontvangst van het product, ontvang je en vervangend product. Retour- en verzendkosten worden vergoed.
Let op, maatwerk producten kunnen niet zomaar geretourneerd worden. Als er echt iets mis is, laat het me dan vooral weten. Indien er sprake is van schade aan het product die is ontstaan buiten de schuld van de koper om, worden alle kosten voor retour vergoed.